Zdradzona

                                         Zdradzona

Magdalena Krauze

     Gdy zobaczyłam okładkę książki, przepadłam. Jest bardzo prosta, lekka, dziewczęca. Uwielbiam ją. "Zdradzona" to pierwsza książka tej autorki, którą przeczytałam.
        Podoba mi się styl pisania autorki oraz jej podejście do przedstawianych tematów. Fabuła jest prosta, jednak przez odpowiednią i właściwie dobraną kreację bohaterów, jest interesująca dla czytelnika. Opowiada historię kobiety, która odkrywa zdradę męża i postanawia zawalczyć o swoje życie. Podoba mi się, że autorka oddzieliła wewnętrzną siłę Joanny od głupiego uporu. Przemiana jaką przechodni główna bohaterka dotyczy zarówno jej wyglądu jak i charakteru. Podoba mi się, że z kobiety, która zapomniała o sobie, staje się w pełni świadomą swoich atutów bizneswoman. Bardzo ciekawą postacią jest były mąż Joanny. Autorka przedstawiła go jako kłamcę, oszusta, który zdradził żonę. Słuchajcie, tak dobrze kłamał, że w niektórych momentach nie byłam w stanie stwierdzić, kiedy mówi prawdę a kiedy nie. Równie interesującą postacią jest jego matka. Dzięki tej kobiecie śmiałam się do łez, jak i odczuwałam złość, że nikt nie sprzeciwił się, kiedy poniżała swoją synową. Akcja jest spokojna, leniwa, niektóre momenty są bardziej dynamiczne od pozostałych, jednak książka jest ciekawa i wciągająca. Czyta się ją przyjemnie i z chęcią wraca do przerwanej lektury. Poszczególni bohaterowie wzbudzają odmienne, często skraje emocje. Są ciekawie skonstruowani i wzbudzają u czytelnika zainteresowanie.
       Książkę czyta się szybko, lekko i przyjemnie. Bardzo miło spędziłam z nią czas. Myślę, że ta książka jest warta uwagi.
OCENA 4/5

                                                                                                                       Lubię To Czytam



     

Komentarze

Popularne posty