Stay away

                                           Stay Away

Weronika Dobrzyniecka

     "Stay away" jest drugim tomem cyklu "Run away", pierwszej książki nie czytałam. Podoba mi się okładka oraz tytuł, który bardzo pasuje do całej historii. Jest to również pierwsza książka tej Autorki, którą przeczytałam.
     Książka jest ścisłą kontynuacją pierwszego tomu cyklu, jednak podczas czytania, Autorka nawiązuje do wydarzeń z poprzedniej części, więc bardzo łatwo odtworzyć sobie obraz zawartych w niej wydarzeń. Bardzo podoba mi się pomysł na tę książkę. Jest intrygujący, wciągający, tajemniczy, ciekawy. Żałuję jednak, że nie został on zrealizowany od początku do końca. Podczas czytania odnosiłam wrażenie, że wkradł się do tego wszystkiego jakiś delikatny chaos. Bardzo lubię wiedzieć tyle, ile wie bohater, jednak tutaj zdarzały się momenty, kiedy akcja była zawieszana, urywana w pół, a przyczyna takiego stanu , była tłumaczona znacznie później. Książkę czyta się całkiem dobrze. Liczyłam, że wciągnie mnie bardzie. Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o główną bohaterkę. Nie do końca mnie do siebie przekonuje. Podobała mi się natomiast konstrukcja pozostałych bohaterów. Stanowią ciekawą i interesującą grupę ludzi. 
     Jeśli nie czytaliście pierwszego tomu, tak jak ta, jesteście w stanie zrozumieć akcję i powiązane ze sobą wydarzenia. Książka jest dynamiczna, nie można się nudzić. Jak już wspominałam, najbardziej przeszkadzał mi w czytaniu brak konsekwencji w opisywaniu wydarzeń. Bardzo żałuję, ponieważ sam zamysł był strzałem w dziesiątkę. 
OCENA 3/5 

                                                                                                                   Lubię To Czytam


Komentarze

Popularne posty