Las Na Granicy Światów

                              Las Na Granicy Światów

Holly Black

     "Las na granicy światów" jest pierwszą książką tej Autorki, którą przeczytałam i jedno jest pewne, była to niezapomniana przygoda. 
     Okładka książki jest piękna, doskonale oddaje jej tematykę. Detale na niej, jak i grafiki znajdujące się wewnątrz, są bajeczne. O twórczości tej Autorki słyszałam dużo dobrego i nie zawiodłam się. Świat wykreowany w tej książce jest niesamowity. Widać w każdym słowie ogromną pasję Autorki, do świata, który tworzy. Dwa zupełnie różne społeczeństwa, żyjące blisko siebie, jednak bardzo odległe od siebie pod każdym względem, pasują do siebie znakomicie. Ich życia i historie wzajemnie się przeplatają i uzupełniają. Różnorodność postaci występujących w tej książce jest ogromna. Każda baśń znajdzie tutaj swojego przedstawiciela. Cudowne opisy przeplatają się z głównymi wątkami akcji oraz odczuciami bohaterów. Znajdziemy tutaj również element grozy i tajemnicy. Książkę czyta się świetnie, bardzo płynnie. Wydarzenia są wciągające, czasami zaskakujące. Zdrada jest tam, gdzie zdawał się być przyjaciel. Książka bardzo mi się podobała. Styl Autorki i jej warsztat jest tym co lubię w książkach, więc wiem, że sięgnę po jej twórczość jeszcze wiele razy. Serdecznie polecam Wam tę książkę, jeśli lubicie elementy baśniowego świata osadzone na bardzo mocnych fundamentach. Postacie są ciekawe i niezwykle intrygujące. W tej opowieści znajdziemy cały wachlarz charakterów, wyglądów, zachowań. 
     Za każdym razem, kiedy musiałam wypuścić książkę z ręki, nie mogłam doczekać się momentu, kiedy znowu po nią sięgnę. Serdecznie polecam!
OCENA 5/5

                                                                                                                           Lubię To Czytam 




Komentarze

Popularne posty