Z Tobą Zawsze

                                      Z Tobą Zawsze

Beata Sagan

     Książka "Z Tobą Zawsze" jest debiutem literackim autorki. Debiuty bywają różne, a jak jest w tym przypadku?
   Okładka książki jest bardzo młodzieżowa. Jedynie moje zastrzeżenie dotyczy tytułu książki umieszczonego na jej grzbiecie, ponieważ jest bardzo mało widoczny. Całość podzielona jest na rozdziały, które są swoją naturalną kontynuacją i płynnie przechodzą w kolejne. Ukazany został bardzo ciekawy model rodziny. Podoba mi się to, że są inni. Mają swoje oryginalne pasje, które stały się udziałem całej rodziny. Bardzo fajnie, że muzyka stanowi motyw przewodni książki, a jednocześnie jest czymś, co scala całą rodzinę. Dzięki wprowadzeniu muzyki, książka na swój charakter i nie jest typową książką o pierwszej nastoletniej miłości. Całość historii, przypomina mi niektóre amerykańskie filmy opowiadające historię o nastolatkach w liceum. Książkę czyta się przyjemnie, płynnie. Joasia jest typową nastolatką, ale z nietypowym zainteresowaniem. Autorka ukazuje ją jako kogoś, kto dopiero się uczy siebie, własnej wartości i szuka swojego miejsca na świecie. Bardzo dobrze. Nikt z nas nie jest idealny i nieomylny. Błądzić jest rzeczą ludzką, jednak bardzo trudne jest przyznanie się do błędu. 
     Myślę, że debiut całkiem udany. Książkę czytałam z pozytywnymi emocjami. Wiadomo, nie zawiera dynamicznej akcji, strzelaniny, porwania, jednak nie oznacza to, że nie ma swojego uroku.
OCENA 4/5

                                                                                                                  Lubię To Czytam


Komentarze

Popularne posty