Syn Mafii

                                           Syn Mafii

Samanta Louis

     Książka "Syn Mafii" jest pierwszą książką autorki, którą przeczytałam. Okładka książki oraz grafiki wewnątrz niej, bardzo mi się podobają.  
     Podoba mi się sposób poprowadzenia akcji w książce, jest ciekawa i zaskakująca. Inna niż poznałam w podobnych książkach do tej pory. Styl autorki nie jest do końca tym, co lubię czytać, nie zmienia to jednak faktu, że fabuła jest intrygująca. Podoba mi się, że każdy z dwójki bohaterów ma dwie twarze, przez co nie do końca jesteśmy pewni w jaki sposób postąpią w danej sytuacji. Zakończenie książki jest jak dla mnie najciekawszym i najbardziej emocjonującym momentem. Autorka pozostawiła je otwarte, a swoich czytelników w niepewności, co do dalszych losów naszych bohaterów. Książkę czyta się szybko, wciąga, ale nie tak bardzo jak myślałam, że będzie. Mimo tego spodziewałam się po tej historii trochę więcej. Aktualnie na rynku jest sporo książek o tematyce mafijnej. Książka jest niezła. Brakowało mi w niej dynamizmu, niepewności i silnych emocji. Odnosiłam wrażenie, jakby ta książka była wstępem do kolejnych części serii. Nie zmienia to jednak faktu, że z ciekawością przeczytam kolejny tom.
OCENA 3,5/5

                                                                                                                      Lubię To Czytam




Komentarze

Popularne posty