W niewoli cienia

                       W NIEWOLI CIENIA

Monika Anna Nejman
     
     "W niewoli cienia" jest debiutem literackim Autorki, a ja bardzo lubię czytać książki debiutujących Autorów.
     Książka opowiada historię czwórki nastolatków, którzy wyruszają w magiczną podróż, aby odkryć tajemnicę tatuażu Joanny oraz uratować Zośkę. Podoba mi się, że bohaterowie są bardzo zróżnicowani. Każdy z nich ma inny charakter, który w jakiś sposób pomaga w rozwiązaniu zagadki. Każda z Krain, która odwiedzają bohaterowie jest inna niż pozostałe. Zamieszkujące je istoty są wyjątkowe i nie powtarzają się w pozostałych odcinkach podróży. Główne wydarzenia, w których przebieg zostali włączeni bohaterowie, są sprawą Bogów z mitologii greckiej. Jak dla mnie, miks tych wszystkich stworzeń z legend, baśni oraz mitologii, to trochę za dużo.  Autorka czasem podczas opisywania jakiegoś wydarzenia, stosuje duże skróty myślowe, przez co sytuacja, nie zawsze jest do końca zrozumiała. Myślałam, że ta książka znacznie bardziej mnie wciągnie i zaciekawi. Poszczególne wątki mi się podobały, jednak we wspólnym rozrachunku sporo tracą. Muszę przyznać, że rozczarowałam się trochę tą książką. Po opisie wydawała mi się czymś zupełnie innym, niż była w rzeczywistości. Z przykrością muszę przyznać, że styl pisania Autorki, nie będzie moim ulubionym i niestety nie trafił w mój gust.
OCENA 2,5/5

                                                                                                              Lubię To Czytam




Komentarze

Popularne posty