Hiszpański Lucyfer

                        Hiszpański Lucyfer

Paulina Nowaczyk

      "Hiszpański Lucyfer" jest pierwszą częścią cyklu "Upadłe Diabły" oraz debiutem literackim Autorki. Okładka książki jest bardzo dobra i pasuje do tytułu. 
      Z wielką przykrością muszę stwierdzić, że książka mi się nie podobała. Jest mi przykro tym bardziej, iż wiązałam z nią bardzo duże nadzieje. Od pierwszych stron książki odnosiłam wrażenie, że wszystkie wydarzenia odbywają się w bardzo szybkim tempie i całość strasznie biegnie do przodu. Bohaterowie nie są konsekwentni w swoich działaniach, często zmieniają zdanie. Zabrakło mi w tym prawdziwych, głębokich emocji miedzy nimi. Styl pisania Autorki jest bardzo prosty, jest kilka błędów. Opisywane wydarzenia są dla mnie zbyt powierzchowne. Sam zamysł bardzo mi się podobał, niestety gorzej z jego realizacją. Uważam, że potencjał tej książki nie został wykorzystany. Bohaterowie zostali zamknięci niejako w pewnym schemacie, którego przez większość czytania książki nie opuszczają. Bardzo żałuję, ponieważ  czekałam na tę książkę.  
OCENA 2/5

                                                                                                      Lubię To Czytam


Komentarze

Popularne posty