Antonio

                               ANTONIO

Agnieszka Siepielska
     
     "Antonio" jest drugą częścią cyklu "Synowie Zemsty". Po przeczytaniu "Rhys'a" nie mogłam się doczekać, aby móc przeczytać drugi tom. 
         Okładka książki jest świetna. Czyta się ją szybko, płynnie i z wielkim zaangażowaniem. Tytułowego bohatera oraz jego historię poznajemy częściowo w pierwszym tomie cyklu. Alyssa jest ognistą, rudowłosą młodą kobietą, która ukrywa równie mroczną, jak Antonio tajemnicę. Bohaterowie są charakterystyczni, temperamentni, zadziorni, tajemniczy. Podoba mi się sposób w jaki Autorka równoważy ich charaktery, w stosunku do pozostałych bohaterów. W tej części nie mogło zabraknąć oczywiście Helenity, mojej ulubionej bohaterki tej serii. Ta kobieta jest jedyna i niepowtarzalna. Książka trzyma w napięciu, dostarcza rozrywki, dreszczyku emocji, jak i śmiechu. Czytając ją bawiłam się świetnie. Według mnie, jest jeszcze lepsza niż pierwszy tom, chociaż przyznaję, że "Rhys" bardzo mi się podobał. Akcja jest dobrze rozplanowana, a poszczególne wątki zdają się być luźno ze sobą powiązane, dając w efekcie końcowym niespodziewane, zaskakujące rozwiązanie przyczyny wszystkich problemów bohaterów. Przeczytałam książkę jednym tchem. Bardzo na nią liczyłam i przyznaję, że się nie zawiodłam. Napisana jest bardzo lekko, ciekawie. Serdecznie polecam.
OCENA 5/5 

                                                                                                              Lubię To Czytam 




Komentarze

Popularne posty