Narzeczona

                           NARZECZONA

Kiera Cass

     Okładka książki, co widać na załączonym obrazku, jest świetna. O książkach tej Autorki słyszałam wiele dobrego, więc bardzo się cieszę, że mogłam przekonać się o tym osobiście.
     W książce przedstawiony został królewski dwór, młodego króla Jamesona. Wydarzenia skupiają się wokół głowy Państwa oraz jego nowej ukochanej - Hollis. Dziewczyna dostała niespotykaną szansę, aby zostać królową. Podczas czytania, odnosiłam wrażenie, jakby większość akcji kręciła się trochę wokół tego samego. Dopiero ostatnie rozdziały wprowadzają przełamania i w książce zaczyna się dziać. Wówczas, główna bohaterka przewartościowała niejako swoje życiowe cele oraz zmieniła układ priorytetów. Jedną z ciekawszych postaci była Delia Grace, która okazała się kimś zupełni innym, niż ukazały ją początkowe karty książki. Jestem bardzo ciekawa w jaki sposób Autorka poprowadzi dalej akcję, ponieważ jak dotąd mam mieszane uczucia. Główna bohaterka nie przekonuje mnie do siebie w stu procentach, przez większą część książki brakowało mi u niej charakteru, czegoś, poza urodą, czym wyróżniałaby się na tle innych.  Podobało mi się natomiast w jaki sposób Autorka przedstawiła rodzinę Eastoffe. Mimo szlacheckiego pochodzenia, nie bali się ciężkiej pracy, aby zarobić na swoje jutro. W przeciwieństwie do rodziny Hollis, wspierali się, stanowili całość. Książkę czyta się szybko, styl Autorki jest przyjemny, lekki. Ta historia nie przypadła mi go gustu w stu procentach. Podobała mi się, jednak czekam na więcej. 
OCENA 3,5/5

                                                                             Lubię To Czytam



Komentarze

Popularne posty