Świąteczne Tajemnice

                      Świąteczne Tajemnice 

                               Najlepsze Świąteczna Opowieści Kryminalne

Wybór i opracowanie Otto Penzler

            "Świąteczne Tajemnice" to obszerny zbiór świątecznych opowieści kryminalnych, które towarzyszą nam od pokoleń. Jestem zakochana w tym pomyśle i wydaniu. Zbiór jest cudowny. Stworzony z pomysłem i pasją, dopracowany w najmniejszym szczególe. Na każdym kroku widać ogrom pracy włożony w wybór opowiadań oraz ich wydanie.
                  W zbiorze znajdują się klasyki opowieści takie jak Agatha Christie czy Arthur Conan Doyle, jak i twórców do tej pory mi nieznanych. Opowieści zostały podzielone na pięć grup między innymi tradycyjne opowieści świąteczne, zabawne opowieści świąteczne czy sensacyjne opowieści świąteczne. Każdy czytelnik znajdzie tutaj coś dla siebie i może dopasować opowieść do swojego humoru. Czyni to zbiór uniwersalnym prezentem, który każdemu się spodoba. Przed każdą opowieścią znajduje się krótki wstęp, który przybliża czytelnikowi sylwetkę pisarza oraz chronologię powstawania opowieści. "Świąteczne Tajemnice" czyta się szybko, z niegasnącym zainteresowaniem. Poszczególne opowieści są krótsze, bądź dłuższe ale niezmiennie łączy je jedna wspólna cecha. Do rozwiązania spraw, detektywi używają metody dedukcji na podstawie poszlak oraz dokładnej obserwacji. Szkoda, że całości nie towarzyszą rysunki, ponieważ taki format i pomysł, aż się o to prosi. 
               Wszystkie opowieści są niezmiernie ciekawe i zajmujące, nie pozwalają na nudę. Pozwalają natomiast na poczucie niezapomnianej atmosfery świąt. Mają swój indywidualny klimat i charakter. Czytelnik ma możliwość obserwowania tradycji i zwyczajów świątecznych sprzed lat. Duża różnorodność opowieści nie pozostawia miejsca na nudę. 
               Bardzo żałuję, że książka nie dotarła do mnie przed świętami, ponieważ idealnie nadaje się na zimowe, długie wieczory. Wiem, że bardzo często będę do nich wracać i będą bardzo często mi towarzyszyć. Jeśli lubicie czytać klasyczne opowieści kryminalne, to "Świąteczne Tajemnice" są dla Was. Książka jest pięknie wydana, dopracowana w najdrobniejszym szczególe. Myślę, że będzie mi towarzyszyć w niejedne święta. Serdecznie polecam!
OCENA 4,5/5
"Książkę otrzymałem/otrzymałam z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl"

                                                                                                               Lubię To Czytam




Komentarze

Popularne posty