Zapomniana Gwiazda Afryki

               Zapomniana Gwiazda Afryki

Bartłomiej Ludwisiak

      "Zapomniana Gwiazda Afryki" jest drugą książką opowiadającą o losach Bruna, byłego policjanta, który wciela się w rolę ochroniarza. Pierwsza część nosi tytuł "Gdański smak whiskey". Okładka oraz opis tej książki natychmiast przyciągnęły mój wzrok. 
       Podoba mi się klimat, jaki udało się Autorowi książki stworzyć. Zaczynamy czytanie od dosyć mrocznego i tajemniczego opisu spotkania Bruna z jego zleceniodawcą. Były policjant spotyka bardzo ciekawą i intrygującą postać. Ogółem postacie są różne i nie zlewają się ze sobą. Jedyny problem mam z Paulą, która jest dla mnie trochę bezbarwną postacią, bardzo przewidywalną. Podoba mi się, w jaki sposób Autor wskazuje Czytelnikowi nowe tropy, wskazówki, często fałszywe, które maja pomóc przy rozwiązaniu sprawy. Koniec sprawy jest zaskakujący i bardzo żałuję, że Autor nie rozwiązał zagadki do końca. Wskazał mordercę, ale nie wyjaśnił co nim kierowało, co się działo z tym człowiekiem przez długi okres czasu, kiedy usunął się w cień. Poczułam się przez to w jakimś stopniu rozczarowana. Autor potrafi zainteresować Czytelnika przekazywana przez siebie treścią. Książka wciąga i interesuje, czyta się ją szybko, dobrze się bawiłam podczas lektury.
OCENA 4/5

                                                                                                           Lubię To Czytam





Komentarze

Popularne posty