Bladość powłok

                         Bladość powłok

Marcin Pełka

      Okładka książki jest świetna. "Bladość powłok" jest pierwszą książką tego Autora, którą przeczytałam oraz moim kolejnym podejściem do sci - fi.
      Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, gdzie każdy stanowi osobną historię. Nie każda z nich przypadła mi do gustu, choć w znacznej większości rozdziały podobały mi się. Autor porusza bardzo ważne tematy takie jak, ochrona i degradacja środowiska, rasizm, wyczerpanie źródeł energii, zanieczyszczenie środowiska. Rozdziały różnią się między sobą narracją, bohaterami, stylem. Autor przedstawia różne scenariusze, wersje wydarzeń, które mogą spotkać Ziemię. Książka jest ciekawa, interesująca, szybko się ją czyta. Postacie są interesujące, fantastyczne. Podoba mi się styl pisania Autora. Może nie będzie to moja ulubiona książka tego gatunku, jednak lektura jest bardzo interesująca. 
OCENA 3/5

                                                                                                         Lubię To Czytam






Komentarze

Popularne posty