Niebezpieczna Gra

                        Niebezpieczna Gra

Aleksandra Szatarska

      Okładka książki jest świetna, bardzo mi się podoba. "Niebezpieczna gra" jest debiutem literackim Autorki.
        Kiedy przeczytałam opis, byłam niesamowicie ciekawa tej książki. Ta historia upływa pod znakiem chaosu, zarówno jeśli chodzi o uczucia bohaterów, relacje między nimi, jak i same wydarzenia. Całość cechuje też bardzo duży pośpiech. Wątki miłosne jakie pojawiają się w trakcie czytania książki, są strasznie skomplikowane i nie podobają mi się. Co ciekawe, w większości dotyczą one głównej bohaterki. Bardzo nie podoba mi się, w jaki sposób przedstawiła ją Autorka. Dodatkowo odnosiłam wrażenie, że bohaterowie są sztucznie postarzani, a ich postępowanie nie cechuje osób w ich wieku. Wielka szkoda, że w książce jest tak mało magii oraz Ter, planety, na której wykorzystywanie zdolności magicznych jest zabronione. Jeśli chodzi o styl pisania Autorki, to niestety nie jest on moim ulubionym. Jak dla mnie jest ciężki w odbiorze, brak mu pewnej lekkości. 
OCENA 2,5/5

                                                                                                               Lubię To Czytam



Komentarze

Popularne posty