Za wszelką cenę

                         Za wszelką cenę

Marta Lech-Biała

     Okładka książki bardzo mi się podoba, jest prosta i pomysłowa.
      Autorka przedstawia historię Julii, młodej instrumentariuszki, która została mocno doświadczona przez życie. Podoba mi się styl pisania Autorki oraz balans jaki utrzymuje pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym głównej bohaterki. Czytelnik nie jest zarzucany skompilowaną terminologią medyczną, a jeśli takowa się pojawia, jest tłumaczona w przystępny sposób. Książka osadzona jest mocno w życiowych realiach, przez co występujący w niej bohaterowie stają się bliżsi Czytelnikowi. Mamy tutaj wątki miłosne, z czego nie podoba mi się jeden z nich, ponieważ odniosłam wrażenie, jakby był potraktowany trochę gorzej niż pozostałe. Całość daje bardzo dobry obraz. Podoba mi się w jaki sposób Autorka łączy wszystkie wydarzenia ze sobą i w jak rozwiązuje sytuacje. Książka napisana jest lekko, mimo poruszania trudnej tematyki w niektórych momentach. Nie jest to sielankowy obraz lekkiego życia. Przed bohaterką jest długa, bolesna i trudna droga do osiągnięcia szczęścia. 
OCENA 4/5

                                                                                                          Lubię To Czytam



Komentarze

Popularne posty