Richard Bonett Obsesja

                   Richard Bonett Obsesja

B.K. Staron

     "Richard Bonett Obsesja" jest drugą częścią cyklu "Possession". Okładka tej części podoba mi się znacznie bardziej niż pierwszej.
      Książka rozpoczyna się krótkim rozdziałem z perspektywy tytułowego bohatera. W tej części wyjaśnia się tajemnica skrywana przez Nanette. Po części poznajemy też prawdziwą twarz Richarda, mimo tego wciąż pozostaje niewyjaśnioną zagadką. Z cienia zaczynają wyłaniać się wydarzenia z przeszłości psychologa. Bardzo podoba mi się klimat, w jakim utrzymana jest ta książka. Mam problem z główna bohaterką, ponieważ jej działania są dla mnie przewidywalne, w przeciwieństwie do decyzji podejmowanych przez Bonetta.  Książkę czyta się szybko, łatwo i przyjemnie. Podoba mi się styl pisania Autorki. Wydarzenia pozwalają nam na bliższe poznanie postaci, jednak wciąż, nie wiemy o nich wszystkiego. Ten balans jest ciekawy i jednocześnie nadaje tej historii tajemniczego charakteru.
OCENA 4/5

                                                                                                          Lubię To Czytam




Komentarze

Popularne posty