Serce Gangstera

                                     Serce Gangstera

Anna Wolf

     Pierwszy raz z twórczością Anny Wolf miałam okazję zetknąć się na platformie jaką jest Wattpad. Powstawanie "Serca Gangstera" obserwowałam i śledziłam od pierwszego rozdziału. Jest mi ogromnie miło, że kolejna autorka z tej platformy doczekała się publikacji swojej książki i teraz możemy podziwiać jej debiut.
     Historia bohaterów niewiele się zmieniła, odnoszę wrażenie, że została bardziej rozłożona w czasie. Chloe jak każda kobieta ma dwa oblicza: jedno piękne, miłe i cudowne, drugie kiedy próbuje stawiać się naszemu gangsterowi. On nie ustępuje jej w charakterze więc powstaje z tego mieszanka wybuchowa. W momencie, kiedy nazwał ją "Panią Hormonek" śmiałam się do łez. Jeszcze bardzo długo będę pamiętać to określenie. Sam Aleksiej jest człowiekiem dość tajemniczym. Niewiele wiemy o jego przeszłości. Swoim mafijnym imperium włada żelazną ręką, jednak nie tyczy się to Chloe. Wystarczyło tylko jedno spojrzenie na jej zdjęcie, aby to skamieniałe serce zabiło mocniej. Miłość, która nie była w planie, nie miała prawa istnieć, staje się dla nich kotwicą życia. Zabezpieczenie długów, czytaj Chloe miała być nic niewartą kobietą, gwarantem zwrotu długu Nicka. Okazało się, że życie przeznaczyło dla nich inny scenariusz. Świat mafii, który z zewnątrz wydawał się zimny, mroczny, nieprzystępny staje się płaszczyzną, na której rozkwita ich uczucie. Wszystkie te wydarzenia, zarówno pozytywne i negatywne, przemycają jaką dozę poczucia humoru, dystansu. Bardzo lubię takie książki, ponieważ pozwalają na pewien margines wyobraźni czytelnika oraz dozę humoru autora. 
     Ogólnie książkę czyta się bardzo dobrze i szybko. Osobiście pochłonęłam ją w jeden wieczór. Cała opowieść napisana jest z pasją, pomysłem i dystansem. Humorystyczne sytuacje przeplatają się z obrazami przemocy i śmierci. Opisy tortur są napisane w bardzo obrazowy sposób, jednak nie bardzo drastycznie. Podoba mi się sposób opisywania emocji bohaterów, jakie aktualnie nimi kierują.  W trakcie czytania bardzo wczułam się w rozgrywającą się akcję. Bardzo łatwo zżyć się z bohaterami, ponieważ patrzymy na dane wydarzenia z perspektywy Aleksieja oraz Chloe.  Historia obfituje z różne zwroty akcji i zaskakujące sytuacje. Brat bliźniak? A dlaczego by nie 😂😁 Anton w niczym nie ustępuje Aleksiejowi, wręcz można powiedzieć, że jest jeszcze ciekawszą postacią. Już nie mogę doczekać się historii opowiadającej o jego losach. 
     Okładka książki jest cudowna. Szczególną uwagę zwraca tytuł, czerwony z dwiema różnymi czcionkami i rozmiarami. Całość - jak dla mnie super! Myślę, że tak często wracałam do tej historii na Wattpadzie, tak samo często będę sięgać po tę książkę. Serdecznie polecam, bardzo udany debiut literacki 😍
OCENA✪✪✪✪/5 
                                                                                                  Lubię To Czytam
            

Komentarze

Popularne posty