Rana

                                             RANA

Wojciech Chmielarz

     Zachwycająca okładka. Gdy dostałam książkę do ręki, najpierw poświęciłam dłuższą chwilę na jej podziwianie. Cudowne połączenie żywych, dynamicznych kolorów.
     Podoba mi się połączenie między podziałem książki na poszczególne lekcje i przerwy, z akcją książki, która rozgrywa się w szkole. 
     Główna postać jest bardzo ciekawa, jednak to nie ona zwróciła moją uwagę. Znacznie bardziej zaintrygowała mnie postać Gniewka - cichego, wycofanego ucznia liceum, którego fascynują seryjni mordercy. Chłopak jest dość charakterystycznym bohaterem.Wraz z Klementyną, postanawiają rozwiązać sprawę zagadkowych morderstw. Wątek kryminalny jest bardzo dobry. Rozwiązanie tej zagadki było niesamowicie zaskakujące. Do ostatniej chwili nie wiedziałam, kto zabił. Bardzo dobrze zaplanowany i rozłożony w czasie wątek kryminalny. Od pierwsze strony nie mogłam oderwać się od lektury. Każdy z bohaterów ma trudną przeszłość, która kładzie się cieniem na jego życiu teraźniejszym. Niczym tytułowa rana, która nie chce się zabliźnić.
Bardzo ciekawe, napisane z pomysłem i charyzmą. Wspaniale spędziłam czas w towarzystwie tej lektury.
OCENA✪✪✪✪✪/5
                                                                                                  Lubię to Czytam




Komentarze

Popularne posty