Dance Sing Love

                           Dance Sing Love

                                                      Choreografia uczuć

Layla Wheldon

        "Choreografia uczuć" to trzeci tom "Dance Sing Love". Dotychczas twórczość Autorki poznawałam za pomocą platformy Wattpad. Jest to pierwsza książka, którą mogłam przeczytać fizycznie i bardzo się cieszę z tego powodu. Na pierwszy rzut oka zauważalna jest większa dojrzałość pisanego tekstu oraz dopracowanie pomysłu na książkę. Poprzednich dwóch części nie czytałam od czasu ich wydania, jednak po lekturze książki, śmiało przyznaję, że można je przeczytać osobno. Autorka przypomina ważne momenty i postacie z poprzednich części, dzięki czemu Czytelnik ma pełen obraz. Choć aby dokładnie zrozumieć w jaki sposób bohaterowie znaleźli się w takim momencie w swoim życiu, zachęcałabym jednak do nadrobienia lektury " Miłosnego układu" oraz "W rytmie serc". 
          Livia postawiła wszystko n jedną kartę. Stara się budować nowe życie i karierę u boku człowieka, któremu oddała serce. Jego świat jest dla niej nowością, z którą musi się zmierzyć. Nie od dziś wiadomo, że Liv uczy się brać przysłowiowego "byka za rogi" i nie poddaje się napotykając pierwsze niepowodzenia. Nowy świat jest dla niej wymagający i bezlitosny. Główna bohaterka i James starają się poukładać swój świat na nowo. Wiele spraw przed nimi, jednak z każdą z nich stają się silniejsi i upewniają się w swoich uczuciach i postanowieniach. Los szykuje dla nich i ich przyjaciół sporo niespodzianek, niekoniecznie miłych.  
            Podoba mi się sposób wydania książki. Sposób pisania Autorki jest przyjemny, bardzo szybko się ją czyta. Drobnym minusem jest pojawiający się schemat zachowań bohaterów i wykonywania przez nich poszczególnych czynności. Z jednej strony podobają mi się rozdziały z perspektywy przyjaciółek Liv, z drugiej chyba wolałabym osobną historię z ich udziałem, ponieważ pomysł na nie budzi apetyt na więcej.  Podoba mi się pomysł na książkę i jej konstrukcja, choć brakowało mi elementu zaskoczenia, ponieważ dość łatwo można przewidzieć dalsze losy bohaterów. Bohaterowie są skonstruowani na zasadzie przeciwieństw, które się wzajemnie uzupełniają.
              Podsumowując, książka przyjemna w odbiorze, którą czyta się szybko i z zainteresowaniem. Jeśli interesuje Was temat muzyki i tańca, to bardzo dobrze trafiliście.
OCENA 4/5

                                                                                                                  Lubię To Czytam




Komentarze

Popularne posty