Dama Paxtona

                                      Dama Paxtona

Agnieszka Siepielska

     "Dama Paxtona" jest pierwszą częścią serii Sinners&Reapers. Już w swojej debiutanckiej książce autorka udowodniła, że zabawa słowem to coś, w czym jest naprawdę dobra. "Rhys Synowie Zemsty" był bardzo udanym debiutem literackim, a kolejna książka potwierdza tylko umiejętności autorki i to, co napisałam przy okazji recenzji "Rhysa". 
     Okładka książki jest piękna, tak jak grafiki zdobiące początki nowego rozdziału. Idealnie pasują do treści książki. Nikki i Paxton mają wspólną przeszłość, jednak nie jest to coś, czym chcieliby się chwalić. Kiedy spotykają się ponownie, On jest VP klubu motocyklowego, a Ona próbuje zacząć wszystko od nowa. Oprócz słodkiego wyglądu, Nikki ma wredny charakterek i doskonale wie, jak umilić życie Paxtonowi. On wcale nie jest lepszy. Są jak ogień i woda - potężne żywioły, które się ze sobą ścierają. Podoba mi się, w jaki sposób autorka ukazuje ich relację. Od początku ich związek nie jest cukierkowy, przez co stają się czytelnikowi jeszcze bliżsi. Książka napisana jest bardzo lekko, przez co bardzo szybko się ją czyta. Komizm sytuacji i poczucie humoru  bohaterów, to coś co towarzyszy nam prawie na każdej stronie tej lektury. Tak jak w "Rhysie", podoba mi się ukazanie emocji bohaterów i sposobu ich postępowania. Dla tych, którzy uwielbiają Rhysa tak sama jak ja - NIESPODZIANKA - pojawia się On również w tej części. Kiedy jedna z bohaterek porównała go do Aslana z "Opowieści z Narnii", doszłam do wniosku, że ma trochę racji. Bardzo fajnie, że główni bohaterowie mają trudne charaktery i potrafią postawić na swoim. Dzięki temu, akcja staje się jeszcze ciekawsza. Jestem pod wrażeniem swobody w doborze słów autorki. Przeczytałam tę książkę, zaraz po doręczeniu przez kuriera i skończyłam kilka godzin później. Sytuacje zabawne przeplatają się z momentami grozy i strachu, jednak akcja książki tak wciąga, że nie sposób się od niej oderwać. Podoba mi się bezpośredniość motocyklistów oraz sposób ich postępowania. Jeśli czegoś chcą, nie ma środków po które nie sięgną aby to osiągnąć. Mimo, iż książka napisana jest bardzo lekko, akcja nie jest prosta, łatwa i przyjemna. Przed bohaterami wiele trudności, zanim uda im się stworzyć związek i w nim funkcjonować. Jak już wspominałam, nie maja łatwych charakterów, jednak jak już kochają, to naprawdę. Ich relacja została ukazana, jako dynamiczna, pracująca, trwała oraz bardzo szczera. Pozwalają sobie, w stosunku do siebie samych na rzeczy, za które inni ludzie ponieśli by srogą karę. Oboje nie są łatwi, jednak zdają sobie z tego sprawę i nie ukrywają się z tym. Są względem siebie szczerzy, co bardzo mi się podoba. 
     Książka jest super. Jeśli czytaliście "Rhysa", wiecie o czym mówię, jeśli nie - powinniście nadrobić tę lekturę i zaraz po tym sięgnąć po "Damę Paxtona"😍😍. Bardzo fajnie się czyta, akcja niesamowicie wciąga. Już nie mogę się doczekać kolejnej części. Serdecznie Wam polecam!😍😀
OCENA✪✪✪✪✪/5
                                              
                                                                                                                        Lubię To Czytam



Komentarze

  1. To zdecydowanie nie jest już książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak warto spróbować? Nie ma to jak przełamywanie własnych barier :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty