Flip Trick

 Flip Trick

Amo Jones

    Muszę przyznać, że pierwsze spotkanie Amethyst i Maddoxa nie należało do zwykłych i przewidywalnych. Sami bohaterowie nie należą do grona przewidywalnych postaci. Charakterni, pewni siebie, pyskaci, ambitni i zawzięci. To nieliczne z ich cech, jednak dają odbiorcy pewien obraz tego, jak wyglądała ich początkowa relacja. Wszystko się zmienia, kiedy odkrywają, że znali się wcześniej, niż zakładali, a ich relacje rodzinne stają się jeszcze bardziej skomplikowane. Nie ułatwia im to lepszego poznania się oraz podejmowania decyzji co do przyszłości. 
    Pierwsza połowa książki podobała mi się ogromnie. Mocny, zaskakujący wstęp, charakterni bohaterowie, liczne zwroty akcji, przeczytałam bardzo szybko. Niestety, końcówka mocno mnie rozczarowała, ponieważ stała się ogromnie dramatyczna i przewidywalna. Odniosłam wrażenie, że gdzieś po drodze bohaterowie zgubili swoją osobowość i charyzmę. Pojawia się motyw, który poruszany był już w książkach niejednokrotnie i niestety zostały zastosowane podobne mechanizmy i rozwiązania. Absolutnie nie jestem fanką takiego zakończenia. Początek książki zrobił na mnie duże wrażenie i zostanie na długo w mojej pamięci. Amethyst nie przypomina bohaterek z innych książek. Podoba mi się jej podejście do wielu spraw, szkoda, że w trakcie rozwijania się akcji traci na przebojowości i uporze. 
    Książkę czyta się bardzo szybko i początkowo, z dużym zaangażowaniem i ciekawością. Liczne zwroty akcji i zmiany tempa wpływają na dynamizm lektury w pozytywny sposób. Czytelnik nie może narzekać na nudę, ponieważ sporo się dzieje, czy to w życiu głównych czy drugoplanowych bohaterów. Jest to ciekawa książka ze względu na pierwszą połowę, które budzi zaangażowanie w odbiorcy. 
OCENA 3,5/5

                                                                                                                Natalia, Lubię To Czytam





Komentarze

Popularne posty