Ten zakazany

                             Ten zakazany

I.M. Darkness

        Nikt z nas nie lubi, kiedy ostaje postawiony pod przysłowiowym murem. Jace czuje się zniechęcony i osaczony, szczególnie kiedy poznaje Serene. Młoda kobieta to istny wulkan barw i energii. Swoim zachowaniem mocno denerwuje mężczyznę, który z każdą kolejną chwilą jest coraz bardziej zafascynowany swoją niespodziewaną towarzyszką. 
         "Ten zakazany" to pierwsza książka Autorki, którą miałam przyjemność przeczytać. Muszę przyznać, że bardzo mnie ta historia zaskoczyła. Spodziewałam się znacznie cięższego w odbiorze stylu pisania, a czytając opis inaczej wyobrażałam sobie fabułę. Książkę czyta się błyskawicznie. Styl pisania jest lekki i przyjemny w odbiorze. Bohaterowie są ciekawi charakterologicznie, szczególnie Serena, która mocno zaskakuje Czytelnika swoją historią, podejściem do życia i podejmowanymi decyzjami. W odpowiednim momencie pojawia się zwrot akcji, który zmienia charakter całej historii. Całość zyskuje na powadze, a poruszane przez Autorkę problemy są bardzo ważne, jeśli chodzi o relacje między bliskimi sobie osobami. Historia przemyca poczucie humoru, przez co jej początek jest bardzo lekki w odbiorze i zachęca do dalszego czytania. Książka na swój sposób jest łatwa do przewidzenia. Jak wspominałam, wątek relacji między bliskimi osobami, chęci do życia, walki o swoje w znacznym stopniu kształtuje charakter tej historii. Wątki romantyczne przeplatają się z trudnymi momentami, dając ciekawy balans. Książka dobrze wydana, duża czcionka, spora ilość światła na stronach sprawiają, że czyta się ją jeszcze szybciej. Bardzo ciekawy jest motyw niejako podwójnego życia głównej bohaterki, ale nie w taki sposób, jak jest to powszechnie przyjęte. Żyje ona swoim życiem i niejako realizuje marzenia bliskiej dla siebie osoby. Motywy miłości w relacji damsko-męskiej oraz w rodzinie przeplatają się ze sobą ukazując zarówno ich mocne, jak i słabe strony. 
              Książka zaskoczyła mnie bardzo pozytywie. Styl pisania Autorki zachęca do sięgnięcia po jej inne książki. "Ten zakazany" napisany jest z pomysłem i dobrze zaplanowaną akcją. 
OCENA 3,5/5

                                                                                                              Lubię To Czytam



Komentarze

Popularne posty