Pułapka Życia

Klaudia Morawa

Pułapka Życia

     Książka ta jest debiutem literackim autorki. Okładka książki jest bardzo intrygująca.
     Nie jestem do końca pewna czy odpowiada mi taka forma. Książka opiera się w większej mierze na samych dialogach, przez co wprowadzony jest delikatny chaos. Czytelnik sam musi domyślać się niektórych rozwiązań sytuacji. Sam duet detektywów Nikki i Jennifer jest bezbłędny i jest bardzo fajny w odbiorze czytelnika. Kobiety borykają się z problemami życia codziennego oraz bardzo wymagającą i trudną pracą. Zdarzają się momenty, kiedy życie prywatne je przytłacza. Autorka porusza bardzo ważną społecznie kwestię, jaką są związki i zakładanie rodzin przez osoby homoseksualne. Sam wątek kryminalny jest bardzo fajnie zaplanowany i rozłożony, chociaż brak w nim pewnej dynamiki, właśnie przez brak niektórych szczegółów. Podoba mi się ogólny podział całości treści na dni, jednak podział na pomniejsze fragmenty nie jest do końca ze sobą spójny. Dzięki takiej formie książkę czyta się bardzo szybko. Bardzo miło spędziłam czas w towarzystwie tego duetu i mam nadzieję, że usłyszymy o nim jeszcze nie raz. 
OCENA✪✪✪/5



Komentarze

Popularne posty