Podsumowanie 2019

 


  Z racji zbliżającego się końca roku, nadszedł czas na książkowe podsumowanie. Myślę, że jednym z najważniejszych wydarzeń tego roku dla mnie, to założenie tego bloga. 😀 Książki czytam właściwie od zawsze, a sam pomysł, był szybką myślą. Sama nie wiem, skąd do końca mi się to wzięło. 😋 Blog funkcjonuje, na dzień dzisiejszy, jakieś cztery miesiące, jednak jestem z niego niesamowicie dumna 😍 Nie wszystkie książki znajdujące się w tym podsumowaniu, były recenzowane, mam jednak nadzieję, że nie sprawi to Wam trudności😉 Książki, które pojawią się na tej liście, zaciekawiły mnie, zmieniły mój punkt widzenia na dane sprawy, bądź miło spędziłam z nimi czas i często do nich wracam. Absolutnie nie jest to ranking książek od najlepszej do najgorszej....O gustach się nie dyskutuje 😊

1. Siedmiu mężów Evelyn Hugo - Taylor Jenkins Reid - Wydawnictwo Czwarta Strona
2. Zakon Drzewa Pomarańczy - Samantha Shannon - Wydawnictwo SQN
3. Rhys Synowie Zemsty - Agnieszka Siepielska  - Wydawnictwo Niezwykłe
4. Rana - Wojciech Chmielarz - Wydawnictwo Marginesy
5. Prawictwo Utracone Biorę Cię za Żonę - Alicja Skirgajłło i Łukasz Juszko
6. Dopóki nie Zajdzie Słońce - Ewa Pirce - Wydawnictwo Niezwykłe
7. Cykl Odcienie Magii - V.E. Schwab - Wydawnictwo Zysk i S-ka
8. Krótka historia jednego zdjęcia KOBIETY - Paulina Tyczkowska, Jakub Kuzo - Wydawnictwo Znak
9. Vicious :Nikczemni - V.E. Schwab - Wydawnictwo We need YA
10.  Trzy kroki od siebie - Tobias Iaconis, Mikki Daughtry, Rachael Lippincott

Lubię to Czytam


Komentarze

Popularne posty