Miłość na sprzedaż

                       Miłość na sprzedaż

Sandra Robins

         Desperacja. To tylko jedno słowo, a jak wiele emocji ze sobą niesie. Strach naszych bliskich opycha nas do podejmowania działań i decyzji, o których normalnie nigdy byśmy nie pomyśleli. Sarah jest zrozpaczona.  Ukochana babcia, opiekunka, powierniczka wszelkich tajemnic, nieocenione wsparcie, potrzebuje stałej opieki ze względu na swój stan zdrowia. Role się odwracają. Teraz opiekunka potrzebuje czułości i opieki. Jest to bardzo trudna decyzja dla młodej dziewczyny, ale z odwagą w sercu i przerażeniem w oczach puka do drzwi, których progu nigdy miała nie przekraczać. Dotychczasowe życie ulega zmianie, zwłaszcza nowy zakres obowiązków Sarah. 
             Przysługa dla Alexa jeszcze bardziej komplikuje i tak trudną już sytuację. Wydaje się, że wszystko co mogło pójść źle, poszło źle. Taki chichot losu, nieprawdaż? Próbując zostać w cieniu, Nieświadomie Sarah coraz bardziej się odsłania, stając w centrum wydarzeń, których za wszelką cenę chciała uniknąć. Borys ma swoje tajemnice, które mimo iż nie powinny, coraz bardziej fascynują i pociągają młodą dziewczynę. Wkracza w bardzo niebezpieczny świat, o którym nie ma najmniejszego pojęcia. Relacja między bohaterami prawie od samego początku budzi we mnie wątpliwości. Nie przekonują mnie oni do siebie, momentami odnosiłam wrażenie, jakby akcja między nimi była  sztucznie przyspieszana i podkręcana. Niektóre rzeczy dzieją się między nimi bardzo szybko, wręcz nienaturalnie szybko. Nie do końca przekonuje mnie styl pisania Autorki. Brakuje obudowania głównych wydarzeń w opisy, które uczyniłby ją pełniejszą. Autorka bardzo mocno skupia się na głównym wątku, nie zostawiając wiele miejsca dla tła przedstawianych wydarzeń. Budziło to we mnie swego rodzaju niedosyt, czego bardzo żałuję ponieważ pomysł na książkę podoba mi się. Nie jestem fanką zakończenia. Bardzo mocno przewidywalne, brakuje w nim zaskoczenia, indywidualności i dozy niepewności.  
             "Miłość na sprzedaż" to debiut literacki Autorki. Jest to całkiem udana książka, którą mimo niewielkich niedociągnięć czyta się dobrze. 
OCENA 3,5/5

                                                                                                                        Lubię To Czytam




Komentarze

Popularne posty